01.06.2009

Motgift..

Egentligt e d så alt for seint for bloggskriving nå, MEN eg må bare dela litt me dåkk eller deg så gidde lesa bloggen min.. Eg såg øve møteplakatten i Dagen før eg reiste t Rosendal, og såg d sko var møte på Uskedal Bedehus. Så eg tenkte eg sko støtta opp om det, si d passte godt me arbeidstidene mine! Der va d Einar Kristoffersen frå Indre Sjømannsmisjon så hadde møte, og d passte jo ekstra godt for Lettmatrosen Kur.

Men han Einar, han sa någe iløpet av talen sin som talte nokså sterkt t meg..

"Når du er blitt bitt av giftslangen, er ikke første tanke å vokte seg for slangen. Gifta har jo da allerede gjort seg gjeldende i blodet, og er i ferd med å spre seg til resten av kroppen. Det viktigste du da har i tanken er å finne en motgift!"

Dette kopla direkte opp mot d åndelige livet, heilt konkret, blei ganske viktigt. Me e heilt si syndefallet gjønåsira av giftå frå slangen, altså syndå, og alt vårt strev med å vokta oss for slangen e i og for seg forgjeves og uten nytte. D viktiga då e å få inn store doser motgift. Guds Ord. Eg har sjøl merka koss Bibelen heilt konkret e ei levande bok, på den måten at det bler meir "mitt" t meir plass Ordet får i kvardagen. Dessverre e d allti någe så kjeme i vegen for å bruga tid på Guds Ord, men duverden kor viktigt d e å få setja seg ner i stillhet med Guds Ord, og med bønn..! Guds Ord e verdens beste, og einaste motgift mot syndå si hersking i kjødet.

Så va d ein så sa itte møtet- "Da e so godt å vera frelst! - Og so e da naudsynt!"

3 kommentarer:

  1. Så kjekt at du støttar hordalendingane i Uskedalen! Jmfr. "Hvor salig er......!"
    Tenkjer du vart godt motteken! Fekk du spela òg? Ser for meg eit trøorgel, men det stemmer vel ikkje?
    Fint poeng du fekk med deg!

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord! Det er helt sant at det eneste som hjelper er å få fly til nådens kilde, bibelen og Jesus selv, og øse "motgift" der. Det er dømt til å gå galt når vi skal ta opp kampen sjøl, men hvorfor er dette så vanskelig for oss å lære?

    Jeg må si som Paulus innomellom når jeg blir forskrekket over hvor udugelig jeg kan føle meg iblandt: Rom 6,2 Vi som er døde fra synden, hvordan skulle vi ennå leve i den?

    Det er ikke noe annet å gjøre enn å klamre seg til løftet som Gud ga de som var bitt av slangen. 4 Mos 21,8-9 Da sa Herren til Moses: Lag deg en serafslange og sett den på en stang. Så skal hver den som er bitt og ser på den, få leve. 9 Så laget Moses en kobberslange og satte den på en stang. Og når en slange hadde bitt noen, og han så på kobberslangen, BLE han i live.

    Guds nåde er forunderlig!

    SvarSlett
  3. Marta: Ja, Hordalendingar er jo kjekke ;)
    Eg fekk ikkje spela, og dei hadde faktisk piano. Tru det eller ei :)

    Mahtti: Ingen gode ord frå meg, dei var frå Einar og hander Uskedølingen ;) Og ja, Guds nåde ER underleg!

    SvarSlett