23.09.2009

Store, Store Gud!

Eg har egentligt månge ting eg konne skreve om på bloggen min. Oslo e forsåvidt ein spennande plass me månge ting så skjer. Eg konne skreve någen meiningar om Misjonssalen, eg konne skreve någe om Onsdagsmøtene her på skulen, eg konne skreve litt om timane på skulen, eg konne skreve litt om den fantastiske klassen. Og nå har eg jo skreve om alle tingå eg har nevnt. Iallefal nevnt. Men eg gidde ikkje skriva meir. Får ta d seinare. D eg derimot vil gjer, e å presentera någen barnasongar. Og då tenke eg ikkje på tradisjonelle barnasongar, men på d eg trudde va barnasongar heilt t någen lo av meg.

Eg va me på småmøte på Heiå ei gong når eg va ganske liten. Så blei eg spurt om eg hadde någe sangforslag, og d hadde eg jo! Så då song me den songen eg føreslo. Når me kom heim blei eg spurt om d va kjekt på møte, og det syns eg! For me hadde jo sunge ein barnasang, fordi eg va der..! - Ka song då? - Jo; "Store, store Gud, kven kan deg forstå?"

469 Store, store Gud!
Norsk
T: Tor Ullsvik 1930, 1937
M: Tor Ullsvik 1937

1
Store, store Gud!
Kven kan deg forstå?
Underleg er vegen som du fører dine på.
Men om vegen titt vert trong,
eg fram til målet ser,
den fagre, fagre himmelheim,
tenk snart så er eg der!

2
Store, store Gud
som oss livet gav,
sjå, det liknar liten blom som snart lyt falla av.
Så det visna må og døy,
det livets lagnad er.
Men bakom dødens skuggeland
eg himmelheimen ser.

3
Store, store Gud,
takk for denne von,
takk for all din kjærleik og for frelsa ved din Son!
Du fann meg i ungdoms år,
du kalla meg med namn,
du vil og sikkert føra meg
til himlens lyse hamn.

4
Jesus, løys meg meir!
Frå kvart band som bind!
Vert min livsstrid tung, så la meg sjå i himlen inn!
Og la vona verta sterk
så gjennom tåreglans
eg skoda kan min himmelheim,
mi krona og min krans!

5
Svikefulle verd!
Du bind mange fast,
mang ein gjekk her vonfull, glad, men vonene dei brast.
Takk då, takk, min Frelsar kjær!
Eg no til deg er fest
med blodets sterke band, og då
mi livsvon aldri brest.

(Teksten er saksa frå SigveSaker sitt Songboktillegg til DataBibelen, som forresten herved er anbefalt på det aller sterkaste!)

Til alle foreldre som trur barn ikkje forstår anna enn balluba og bob-bob-bobler inni meg og sånt; Eg forstod kanskje ikkje innhaldet i dette når eg lærte songen, men det har vore til stor glede seinare, når eg vaks opp og byrja å forstå kva me song.. Lær borna skikkelege songar, det er ein skatt som vil verta dyrebar for dei resten av livet! Tusen takk, (min jordiske) Far!!

9 kommentarer:

  1. Takk for at du delte den sangen! D e så godt å bli minna på kor store Gud e og at han har heile kontrollen. Og så e d så sant d du skrive om at d e viktigt å lera ongane goe sanger. Eg huske me satt på SLG og sang "Å prektige himler og jorderiks hærer" og "Gud, la ditt ord i nåde lykkes", og eg forsto lide og ingenting. Men nå e eg så gla for at eg lerte di sangane, for d har blitt t ein stor velsignelse for meg seinare! Hilsen Marianne:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fin barne-CD! Dere har valgt noen virkelig gode sanger.

    "Jeg synger og jeg jubler
    tenk Jesus han døde istedet for meg!"

    Jeg er også helt overbevist om at barn skjønner mer enn vi voksne tror de skjønner!

    SvarSlett
  3. Du óg, Ingunn!!

    Ja, Mahtti. Eg ska ikkje ha ærå for songvalet, men eg e stolte av å vera med i JrGruppa, den CD'en, og spesielt den songen du nevne, e heilt magiske.. Eller meir bibelsk sett; Himmelske ;)

    SvarSlett
  4. Jeg har funnet ut i ettertid at jeg må ha lært (eller iallefall hørt) utrolig mange salmer da jeg var liten. Og jeg er veldig glad for det.

    Samtidig er jeg veldig takknemlig for barnesangene jeg lærte. "På Golgata stod det et kors", "Om jeg er liten eller stor" og "Jeg er trygg hos deg" er grunnvollene i det jeg tror på. Det er så enkelt sagt og jeg har sunget de så mange ganger, at de er der når alt er forvirrende og komplekse sanger ikke gir mening mer.

    SvarSlett
  5. jag har bara en kommentar till det: AMEN!

    SvarSlett
  6. Marit Ane:
    Hei! Eg veit ikkje kven du er, men du har uansett heilt rett! Var ikkje meininga å avfeia dei gode, enkle barnasongane (med litt trykk på "gode"). Det er noko svært fint med det enkle óg, så håpar ikkje du forstod det slik at eg var imot dei, treng ikkje vera ei motsetning å læra dei begge deler, wettu :) Les gjerne neste innlegg, skriv litt meir der...

    SvarSlett
  7. eg stemme i med Rebecka; Amen!
    Lillian

    SvarSlett