25.01.2009

Typisk Meg...!

JA, sånn kan d gå.. Eg sko egentligt sletta ein midlertidige blogg eg lagte for fjordingane, MEeen.. så va eg litt raske i svingane, og plopps, der forsvant heile bloggen min... fleire årsverk me blogging har gått tapt, men sånn kan d gå! Trur ikkje eg kan gjenoppretta d! Så då får eg bare leva livet vidare uten fortiå mi, og heller fokusera på framtiå.. Og d kan jo ofta var litt viktigt å få renska opp i fortiå. Eller ikkje sånn, men altså rydda fortiå vekk frå minnet.

Føreløpigt e d Kortkurs eg ser mest fram t. kun 12 dagar igjen t avreise. Men har ellers hatt ein rimeligt fine dag idag. Sjøl om eg tilbrakte an i Bergen. Eg leite øve halve byen for å finna Mongolian Barbecue Restaurant. Men når eg kom fram - dei opna ikkje før kl.15, og då måtte eg var tbars i båten. Men eg fekk meg någen go spelingar på Hagstrøm Musikk og ikkje minst på Bergen Pianoforretning. Dei to sistnemnde må nok var d einaste positiva eg kan tenka meg me denne byen..

Men sånn e nå d. Eg prøve å koma meg jønå bogå "Klar og usvikelig Veiledning til Fred" av an Carl Olof. Knallgo bok så eg anbefale alle å lesa! Så den ska eg lesa litt frå nå, før eg legge meg!

Vil forresten i same slengjen anbefala ein liten kikk innom dei nye sidene t Fjordingane, me kalender og ingenting aent ;)

2 kommentarer:

  1. så fine link me hadde fått, hehe :)
    du sko komt på besøg når du va i bergen...:) me va forsåvidt på stumfilm med Charlie Chaplin i Grieghallen i går sånn litt itte båden din hadde reist igjen. med live orkester :D ganske bra, ska eg sei deg!

    SvarSlett
  2. ja, ingwheel sa d...! hadde jo vore sjef! MEn kor ligge dender grieg-hallen? E d långt frå fisketorget? e d kje rett oppi hogget derifrå?

    Eg må få veda kor dåkk bur, så eg kan koma på vitjing ;)

    SvarSlett