19.11.2010

. Esjan .

Dette e Esjan. Hu e 914 meter høge, dvs 86 meter høgare enn Burj Khalifa. Bare 20 km. frå der me bur ligge dette berget. Me prøvte oss på ein tur sist vega, men d blåste så sjugt at me snudde. Ingen skam, sa Severin, men me syns nå d va litt flaut egentligt. Skyldå kan eg legga på Ranni, så ikkje hadde nok displasement, og ikkje klarte å stå oppreiste. Eg, derimot, har både tyngde og go aerodynamikk, så vinden oppnådde liksom ikkje same effekt på meg.

Men me prøvte oss på nytt någen dagar seinare når både snø og vind hadde lagt seg, og då kom me oss opp, te slutt. Me gadd rett nok ikkje å gå heilt inn på høgaste punkt, 914 moh, som ligge 3 km frå kanten, men det gjer me neste gong. Kanten e vel 894 moh, trur eg. D får holda for nå.

Dette e frå fusste turen. Det ser fint og harmlaust ut, kulden va egentligt ikkje verre enn ca -6°c. Men med høge luftfuktighet, fallvindar på bortimot orkan-styrke, va det nesten litt plagsomt med effektiv temperatur på rundt -20°c. Egentligt ganske vondt, faktisk.

Så, andre turen, snøen har lagt seg så vidt. Ligne litt på sånn Afghanistan eller någe..

Hu trur nok hu gjømme seg veldigt godt der u sidde 2 meter frå stien...




Utsikt øve Reykjavík.


Så, i mårå e planen Keilir, ei lidå kjegla udpå Reykjanes. Han e kje så store, men sikkert fine tur ligavel.

1 kommentar:

  1. Dåkk e så goe!!! Eg e ganske stolte av dåkk sjøl om eg syns såkk e galne :p

    SvarSlett