08.02.2009

Svar på oppfordring....

Eg kjenne meg stolte og beæra av å var blant dei utvalgte hjå Ingunn! Eg fulle utfordringå, og her e bilde nr. 6 i den 6. mappå i "Mine Bilder".
Dette e ein Fiat 500. Tidenes styggaste/råaste bil. Velg sjøl, eller stryk ut det så ikkje passe. Soltak har an, og greier..!

Bilen såg eg for fusste gong når me va på avslutningsturné med Fjellheim i Lofoten. Såg han på Vikingmuséet på Borg, og syns an va så kule. Så kom dagen før me sko reisa heim for godt, og eg og Maria guida mor og far på ein liten sightseeing i Tromsø. På parkeringsplassen utføre Fjellheisen, trur du kje me ser igjen denne litle, stygge bilen? :D Så då måtte eg jo bare ta bilde av an igjen, og tilfeldighetene gjor d sånn at akkurat dette bilde va nr. 6 i den 6. mappå i "Mine Bilder".

Så må eg senda oppfordringå vidare. Mine seks utvalgte e:
- Ingvil (denblaasofa)
- Hanna
- Kari
- Vicki
- Maria Therese
- Tarantellen

Så, dagens konkurranse. D versta me denne bilen va på månge måtar tanken på dei så kjørte an. Så dåkk ser, så stamme ikkje desse skiltene frå någen trafikkstasjon i Norge. D betyr at dei stakkars eigarane har kjørt denne kjerrå ganske månge kilometer. Rett onna e et bilde av bilens rumpestump. Spørsmålet idag bler:

I kafforet land e desse skiltå utstedt?
(mao: kor kjeme bilen frå..?)
Sånn ellers så e eg godt framme i Tromsø, itte godt og vel 200 mil i Camry'en. Turen va gudd, men meir om den kjeme ve ei seinare anledning. Gonatt frå Tromsø!

1 kommentar:

  1. hehe.
    Ehm, ikke akkurat min spesialitet det med biler, men tyskland?

    SvarSlett