04.05.2011

Oppsummering og ny start

 
April starta flott, med solskin og strålande vêr. Men som me veit skal me ikkje stola på noko eller nokon 1. april. Det gjeld òg vêret. 

15. April, kl. 11:54 
15. April, kl. 15:06 






18. April, kl 11:19 
18. April, kl. 18:49 






30. April, kl. 16:20 
30. April, kl. 21:57 











30. April klikka det heilt, og det har ikkje vore så mykje snø i Reykjavík så seint på året sidan 1987. 16,3 cm. Så me greip anledninga i det fine vêret, og fekk oss eit lite i-siste-liten-før-1.Mai-bad. Varmt er kanskje feil ord. 


Men så. Island altså. No ser det heldigvis endeleg ut som om våren kanskje muligens er komen for godt. Og 2. Mai, ein ljomande vakker dag, berre ein dag etter at dei 16,3 centimetrane så vidt var smelta vekk, kraup gradestokken over 15°C for fyrste gong i 2011. Dette medførte ei enorm trøkløe, og før eg visste ordet av det var eg på veg ut or byen med telt og full oppakking på tralla. 















Dagen etter vart ikkje verre. Friluft er verdsens beste soverom, og det i kombinasjonen med langt innpå ei Islandsk hei, forringar ikkje opplevinga. Morgonen vart magisk, og Celsius forkynte nokså tidleg 17°C i skyggen. Eg tenkte eg fekk nyta det mens eg kunne, og det viste seg å vera lurt... 



Idag (04.) var eg på møte i SÍK, NLM's søsterorganisasjon her på Island. Sjølv om eg trekk snittalderen godt ned, er det alltid godt å koma der. Det er litt som å koma heim, ein kjenner at ein er ilag med brør og søstre. Idag stod to færøyingar for programmet, og det var kjekt å høyra på. Færøyane er eit velsigna land, der Jesus framleis får bu i hjarto til ein stor del av innbyggjarane, og klår forkynning står sterkt! Og me vart minnde om det fantastiske verset som står i Romarane 5:8: 
"En Guð auðsýnir kærleika sinn til okkar í því að Kristur dó fyrir okkur þegar við vorum enn syndarar." 
"(...) men Guð sýnir kærleika sín til okkara av tí, at Kristus doyði fyri okkum, meðan vit enn vóru syndarar." 
"Men Gud syner sin kjærleik til oss ved at Kristus døydde for oss medan vi endå var syndarar." 
Det er ubegripeleg. 

5 kommentarer:

  1. Strålende nydelige flotte bilder!!! Du klarer nesten å gi meg hjemlengsel!!!! :)

    SvarSlett
  2. Okay, du e gal så bade når det snør. :D

    SvarSlett
  3. Du må oppdatera linkingå di, æg skifta adr på bloggen. Va ymse pingvin nettstader som linka t an..

    SvarSlett
  4. Utrolig fascinerande! :) Og spennande å hørra om den kristne virksomheten! Stå på!

    SvarSlett