15.10.2010

Tilslagsord: nyte

D løgna e at når eg sidde på jobb (ja, eg sidde møje på jobb, någe av gronnen t at eg ese ud..), så renne håve mitt øve av idéar te bloggen, men i det sekundet eg sedde meg ner og tenke meg å skriva någe vedågt, så e håve tommare enn Islands statskasse.

Apropos Island, 6 dagar.
Det er slik det seg lagar.
Tida ho jagar.
Men plagar.
Ikkje.
Meg.

nyte nyt [nyter], naut, note el. -i (norr njóta)
1like, ha glede av n- det vakre utsynet / n- livet særl: more seg, ta livet lett
2ha til fritt rådvelde, ha nytte, fordel av n- godt av noko / n- stor tillit hos alle / refl: n- seg kunne bruke lemene, vere frisk og smidig / ikkje n- føtene sine vere ufør i føtene
3smake, ete, ta til seg n- alkohol
4få ha i fred, behalde ho nyt ikkje maten held ikkje på maten, kastar han opp / dei naut ikkje sauene sine om sommaren mista sauene


Har note.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar